28 Haziran 2015 Pazar

1.Yaşgünüm :)))

6 Haziran'da 1.yaşgünümü kutladık ailecek. Akşam yemeği saatim 19.30 civarı. Ama her zamankinden az mama buldum kabımda. Allah Allah derken, ben bununla doymaammmm kiii nidaları atarken bir saat sonra bir sürprizle karşılaştım.
Sahiplerim kendilerine yemek hazırlıyor sanırken bir anda yemek kabım mutfağa alındı ve 10 dakika orada kaldı. Niye ki, nolyo ki sorularıyla boğuşurken ve kendime hakim olmaya çalışırken, annem yemek kabımla çıktı mutfaktan. Pek güzel kokular geliyordu. N'oldu, ne var orada, ne bu, of çok güzel kokuyor, ne bu, Allah'ım göstersenize anlamında konuşmaya çalışırken ve yerimde hop hop zıplayıp iki ayak üzerinde durmaya çalışırken, yemek kabımı yerine koydular ve mutlu ifadelerle ve gülümsemelerle ailem bana şarkılar söyledi.
 
Kabımda ne mi vardı. Ahanda muhteşem bişi olan köfte :))))))))))



Normalde 5 saniyede silip süpürürdüm ama bu yemeğin tadını çıkardım diyebilirim. Herbir lokmayı yavaş yavaş sindire sindire yedim. Pek güzeldi doğrusu.

Bu da sevgili Ece ablanın annesi Yasemin abla ile hazırladığı ve bana gönderdikleri hediye. Buzdolabımıza astık :)))

 
 
1.doğumgünüm işte böyleydi. Pek mutlu ve huzurlu bir hayatım var artık. Dilerim hep böyle sürer. Ve dilerim köpek ve kedi sahibi olmak isteyen dostseverler anlamsızca para karşılığı bu işin ticaretini yapan insanların tuzağına düşmezler, barınaklara gidip orada bekleyen güzel kardeşlerimi mutlu ederler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder