28 Haziran 2015 Pazar

Sıradan Bir Yaz Pazarı...

Havalar ısındı, yaz geldi. Sokaklardayken benim için kabus oaln günleri bu havalar. Hoş kışı ayrı yazı ayrı zor oluyor sokaklarda yaşayınca...

 
Bugün pazar ve ailem de evde. Herkes evde olunca mutlu oluyorum çok. Bütün gün oynamasak da, çoğu zamanımı miskin geçirsem de, onların varlığı daha da mutlu ediyor beni.
 
Gün içerisinde dediğim gibi genelde uyuklayarak miskin bir vaziyette geçiriyorum. Sabahları biraz hareketli, akşamları ise herkes işten eve döndükten sonra beni tutana aşkolsun. Gece ise daha çok dinlenme modunda oluyorum. Çok derin uyumuyorum, daha çok evimi ve sahiplerimi koruma içgüdüsüyle, yarı uykulu ve tetikte geçiriyorum geceyi. O yüzden de gündüzleri çoğu zaman uyuyor oluyorum.
 
Gün içerisinde evde birinin olmasının bir güzel yanı da pencerelerin açık olması. Cam önünde oturup dışarıyı seyrediyorum, tabii güneş olmadığı zamanlar. Saat birden akşam üzeri 5'e kadar maalesef güneş geliyor ön tarafa. O yüzden de camlar ve perdeler kapalı oluyor.
 
İşte günümü özetleyecek birkaç fotoğraf.
 
Pencere önü sefası :))
 












Ve de uykulu halim. Uyandığımda genelde saçım başım dağılmış oluyor, gözlerim ise çapak çapak :))




 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder